Dene Carter kreatÃv igazgató ömlengett az NJK-król, és büszkén kijelentette azt is, hogy valószÃnűleg a játéktörténelem egyik leggonoszabb karakterét sikerült megalkotniuk. Minden ember, akivel összefutunk, valamilyen kisebb-nagyobb hatással lesz a fÅ‘ történetszál kimenetére is, és egyben "morális iránytűkként" fog szolgálni (hogy ez pontosan mit jelent/hogyan nyilvánul meg, az nem világos). Mindannyian egyedi, érdekes háttértörténettel rendelkeznek, ám elÅ‘fordulhat, hogy egyesekkel nem találkozunk, mert korábbi cselekedeteink következményeként egyszerűen nem léteznek (mert nem úgy alakult az életük, hogy ott legyenek, ahol amúgy lenniük kéne). Egyes emberek bizalmát úgy nyerhetjük el, hogy segÃtünk nekik, mások felszÃnesebbek, és a kinézetünk alapján döntik el, hogy miként állnak hozzánk. Mivel ez elég bonyolulttá válhat, Ãgy lesz egy külön rész a kezelÅ‘felületen, ahol láthatjuk, hogy kit mi "hajt", mit kell tennünk, hogy szimpatikussá váljunk a szemükben.
Hogy pontosan hány emberrel fogunk összefutni, azt Carter nem árulta el, azonban azt igen, hogy 60 órányi párbeszéd van a játékban.
Fable 2 - A kedves utunkba akadó emberek
A Lionhead mesélt kicsit a Fable 2-ben utunkba kerülő karakterekről, szerepükről, a velük kapcsolatos érdekességekről.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés