Már nyolc éve, hogy megjelent, de akkora hatást gyakorolt a játékosokra (ránk is), hogy még mindig a Life is Strange-dzsel azonosítjuk a Dontnodról nemrég Don't Nodra átnevezett stúdiót. Pedig a srácok más műfajokba is belekóstoltak már: készítettek akciójátékot (Remember Me) és akció-szerepjátékot (Vampyr) is. Most újfent ehhez a műfajhoz kívánnak visszatérni a Banishers: Ghosts of New Eden révén, amelynek világa, valamint a játékos számára fenntartott szerep miatt nehéz megállni, hogy párhuzamot vonjunk a The Witcher szériával.
A PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X|S konzolokon még az év vége előtt megjelenő alkotásban ugyanis a természetfelettivel vesszük fel a küzdelmet egy lidércekre, kísértetekre és más túlvilági entitásokra hivatásszerűen vadászó duót irányítva.
Red mac Raith és Antea Duarten nemcsak a munkájukban alkotnak párt, az életüket is összekötötték, ám az idill szertefoszlik, amikor a nő meghal, és maga is azzá válik, amit mélységesen megvet, egy nyughatatlan lélekké, ami kétségbeesetten keresi a visszautat az élők világába. Az ő szemszögükből nézve kétségtelenül tragikus, ami történt, ám ez lehetővé teszi, hogy játékosként tetszés szerint váltogassunk közöttük, és Red harci tudását Antea képességeivel ötvözve vegyük fel a küzdelmet az észak-amerikai Új Éden közösségeit terrorizáló rémségekkel. A Dont'Nod azt ígéri, hogy a morális szürke zónába tévedő, nehéz szívvel meghozandó döntések várnak ránk, amelyek drámai mértékben alakítják majd a világ és a benne lakók sorsát, élőkét és holtakét egyaránt.
Akinek felkeltette az érdeklődését, a sztenderd változat helyett akár a Banishers: Ghosts of New Eden gyűjtői kiadására is lecsaphat. Ebben Red és Antea szétválasztható szobra mellett művészeti album, a játék korongját (PC-esetében a letöltőkódját) tartalmazó fémdoboz és két gyűrű lapul, de aki ezt választja, megkapja a Wanderer Set DLC-t is.