Van, aki azért játszik, mert kihívást keres, és Hard mód alatt nem kezd bele egy játékba, míg másokat inkább a történet, a világ érdekel, és tökéletes számukra az élmény akkor is, ha az Easy szintet választják. Ezért fájó, amikor egy játékban egyetlen nehézségi szint van, és az idegeinket, türelmünket annyira próbára teszi, hogy minden más háttérbe szorul - mint legutóbb a Returnal, aminek egyébként remek a sztorija, csak kár, hogy a játékosok töredéke tudja megismerni a befejezést.
A Double Fine más elveket vall, mint azt most is bizonyította egy az Xbox tweetjére adott válasszal.
Miután a hivatalos Xbox-csatorna azt írta, egy játékot a legalacsonyabb nehézségi szinten is ér teljesíteni, a Double Fine rákontrázott, mondván a játék mindenkié, kortól és igényektől függetlenül.
"Azt akarjuk, hogy jól szórakozz, nevess, átéld a sztorit, ami hatással van rád. Úgy, ahogy te akarod."
Ennek következtében az augusztusban megjelenő Psychonauts 2-ben lesz egy kapcsoló, amivel halhatatlanná tehetjük a főszereplőt, és így tényleg bárki eljuthat majd a játék végéig. Emellett készülnek kisegítő lehetőségekkel is, rengeteg beállítás áll majd rendelkezésre, hogy a lehető legtöbben élvezhessék a kalandot.
A játék először PC-re és Xbox konzolokra jelenik meg, ahol az Xbox Game Pass része lesz az első naptól fogva.