Az év egyik legjobban várt játékaként tartjuk számon a Star Wars Jedi: Fallen Order folytatását, amelynek az eredeti tervek szerint márciusban meg kellett volna érkeznie, azonban nemrég a fejlesztőcsapat bejelentette, hogy el kell tolnia a megjelenést, hogy tökéletesre csiszolja az élményt. Bevallása szerint a játék kész, elejétől a végéig végigjátszható, de akadnak még olyan hibák, amit be kell foldozni, a teljesítmény terén is akad mit javítani, szóval jót fog tenni az a plusz pár hét.
Már csak azért is ajánlott kivárni, hogy azt a változatot kapjuk meg, amit a Respawn Entertainment maga is megmutatásra érdemesnek ítél, mert a Star Wars Jedi: Survivor nagy előrelépés lesz.
Cal Kestis (Cameron Monaghan) új kalandja már nem fog megjelenni PlayStation 4-re és Xbox One-ra, az EA és a Respawn pedig jó okkal hozták meg ezt a döntést, amelyet a játék rendezője, Stig Asmussen a PLAY magazinnak adott interjújában magyarázott meg:
"Az erősebb hardver előnyeit a Survivor során végig megtapasztalhatod majd. A lényeg, hogy hamar megtanultuk, hogy a gyorsabb processzorok, a nagyobb/gyorsabb memória, a jobb betöltési idők stb. előnyeit kihasználva sokkal nagyobb pályákat tudunk létrehozni, több részletességgel, nagyobb sűrűséggel, gazdagabb ellenség/NPC-választékkal és általános hitelességgel. Ezek a funkciók tökéletesen illeszkedtek ahhoz, ahogyan a játékot szerettük volna előremozdítani. Nem akartuk megtörni azt, amit az első játékban csináltunk, mert az jó fogadtatásra talált, de tovább akartuk fejleszteni/javítani az élményt. Ez az új generáció pontosan ezt tette lehetővé számunkra, és úgy gondolom, hogy ez egy igazi újgenerációs élményt jelent a Star Wars-univerzumban."
Asmussen azt is elmondta, hogy a Respawn technikai okok miatt nem tudta bevetni a ray tracinget az előd, a Star Wars Jedi: Fallen Order next-gen frissítésénél, viszont az erőfeszítéseik segítettek abban, hogy kitalálják, hogyan használhatják a technológiát a folytatás esetében.
A Star Wars Jedi: Survivor április 28-án fog megjelenni PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re, akkor eldől majd, hogy a gyakorlatban mennyit tudott fejlődni a játék. Mindenesetre nemrég kilenc percen keresztül belenézhettünk a játékmenetbe, az elég meggyőző volt.