Hirdetés

Ezért tudott szintet lépni a Star Wars Jedi: Survivor

|

A Respawn folytatása nem véletlenül hagyja ki a PlayStation 4-et és az Xbox One-t.

Hirdetés

Az év egyik legjobban várt játékaként tartjuk számon a Star Wars Jedi: Fallen Order folytatását, amelynek az eredeti tervek szerint márciusban meg kellett volna érkeznie, azonban nemrég a fejlesztőcsapat bejelentette, hogy el kell tolnia a megjelenést, hogy tökéletesre csiszolja az élményt. Bevallása szerint a játék kész, elejétől a végéig végigjátszható, de akadnak még olyan hibák, amit be kell foldozni, a teljesítmény terén is akad mit javítani, szóval jót fog tenni az a plusz pár hét. 

Már csak azért is ajánlott kivárni, hogy azt a változatot kapjuk meg, amit a Respawn Entertainment maga is megmutatásra érdemesnek ítél, mert a Star Wars Jedi: Survivor nagy előrelépés lesz. 

Hirdetés

Cal Kestis (Cameron Monaghan) új kalandja már nem fog megjelenni PlayStation 4-re és Xbox One-ra, az EA és a Respawn pedig jó okkal hozták meg ezt a döntést, amelyet a játék rendezője, Stig Asmussen a PLAY magazinnak adott interjújában magyarázott meg: 

"Az erősebb hardver előnyeit a Survivor során végig megtapasztalhatod majd. A lényeg, hogy hamar megtanultuk, hogy a gyorsabb processzorok, a nagyobb/gyorsabb memória, a jobb betöltési idők stb. előnyeit kihasználva sokkal nagyobb pályákat tudunk létrehozni, több részletességgel, nagyobb sűrűséggel, gazdagabb ellenség/NPC-választékkal és általános hitelességgel. Ezek a funkciók tökéletesen illeszkedtek ahhoz, ahogyan a játékot szerettük volna előremozdítani. Nem akartuk megtörni azt, amit az első játékban csináltunk, mert az jó fogadtatásra talált, de tovább akartuk fejleszteni/javítani az élményt. Ez az új generáció pontosan ezt tette lehetővé számunkra, és úgy gondolom, hogy ez egy igazi újgenerációs élményt jelent a Star Wars-univerzumban."

Asmussen azt is elmondta, hogy a Respawn technikai okok miatt nem tudta bevetni a ray tracinget az előd, a Star Wars Jedi: Fallen Order next-gen frissítésénél, viszont az erőfeszítéseik segítettek abban, hogy kitalálják, hogyan használhatják a technológiát a folytatás esetében. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Star Wars Jedi: Survivor április 28-án fog megjelenni PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re, akkor eldől majd, hogy a gyakorlatban mennyit tudott fejlődni a játék. Mindenesetre nemrég kilenc percen keresztül belenézhettünk a játékmenetbe, az elég meggyőző volt. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)