Hirdetés

Ezért született meg a The Witcher 3 egyik legmegrázóbb jelenete

|

A küldetésekért felelős vezető mesélt az egyik nehéz írói döntésről.

Hirdetés

Májusban már a hetedik születésnapját ünnepelheti a történelem egyik legjobb akció-szerepjátéka, a The Witcher 3: The Wild Hunt, amelyet egy ideje next-gen formában is végigtolhatunk, így szinte egyáltalán nem érezni rajta az öregedés jeleit.

A játék valóságos díjesőt hozott a fejlesztő CD Projekt RED számára, és még ma is komoly érdeklődést generál, amit nemrég a Game Developers Conference keretében szolgáltak ki egy érdekes interjúval.

Hirdetés

Pawel Sasko, a játék küldetéseiért felelős rendező egy GDC-s panelbeszélgetésen tárta fel, hogy miért került sor a The Witcher 3 egyik legmegrázóbb pillanatára, Vesemir halálára. Mint ismert, a Farkas iskola rangidős vajákjának csak a játékos feldolgozásban kellett búcsúznia, míg a könyvekben él és virul, ezért a közkedvelt karakter megölése nem csak megrázó, de meglepő pillanat is volt. Az amerikai IGN beszámolója alapján a készítőknek nyomós okuk volt a sokkolársra:

"Szükség volt arra a pillanatra, hogy Ciri ténylegesen meghozza a döntést, hogy nem lesz többé préda, hanem vadász lesz, és a Vad Falka nyomába ered. Ehhez szükségem volt egy olyan eseményre, ami megtörte őt belülről, és ez volt az a pillanat, amikor azt javasoltam az írói csapatnak, hogy öljük meg Vesemirt."

- nyilatkozta a rendező, aki azt is elmondta, hogy az ötlet felvetésekor még egyáltalán nem voltak biztosak a dologban, de a sztori rendezőjével, Marcin Blachával folytatott beszélgetések megerősítették az elhatározást, hogy fel kell áldozniuk az öreget.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

"Vesemir nagyon jól felépített és előkészített karakter, alaposan megismerjük őt... ezért volt olyan hatásos ez a pillanat. Valami olyat is akartam csinálni, amiről a játékosok el sem hiszik, hogy megtettük. Meg akartam lepni őket... remélem, hogy jó értelemben"

Kétségtelen, hogy a meglepetés végül tényleg ütött, a CD Projekt RED-nek pedig sikerült úgy rendeznie ezt a kánon-szempontból egyébként szentségtörő fordulatot, hogy organikusan illeszkedjen a történetbe.

Szerintetek jól döntöttek a készítők, vagy inkább egy másik eseménnyel kellett volna indokolni Ciri döntését?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)