Még nem lehetünk teljesen nyugodtak a Halo Infinite miatt, ugyanis egyértelmű, hogy a 343 Industries óriási nyomás alatt dolgozik, és mindent meg kellett tennie a fejlesztőknek annak érdekében, hogy a játék még idén megjelenhessen. Ez mutatja a viszonylag kései, december 8-ai megjelenési dátum, az, hogy néhány mód hiányozni fog a startkor, és az is, hogy az Xbox gamescomos előadásáról teljesen hiányzott a játék, az Opening Night Live során pedig alig mutattak belőle valamit.
Az Inside Infinite blogon közzétett, a vezető író, Joseph Staten által jegyzett posztból kiderült, mi most a helyzet, és ez sem túl megnyugtató. Azt írta, a csapat most minden erejével arra fókuszál, hogy a legfontosabb bugokat javítsa, a javításokat ellenőrizze, és igyekeznek arról gondoskodni, hogy az Infinite ugyanúgy kifogástalan legyen a nyolcéves Xbox One-on, mint egy vadonatúj PC-n.
Ennek érdekében azonban minden zavaró tényezőt el kellett hárítani, és a trailerek, játékmenet bemutatók összeállítása hatalmas munka lenne, ami a bugok javításának feladatától venne el erőforrást. Így tehát nem is számíthatunk arra, hogy a megjelenésig bármit mutatnak a játékból, ami aggasztó ugyan, de reméljük, hogy legalább a végeredmény kifogástalan lesz.