Hirdetés

Ezért nem kell aggódnunk az idei Call of Duty látványa és játékmenete miatt

|

Komoly ráncfelvarráson esett át a Modern Warfare alatt debütáló IW8 motor, ami olyan jól sikerült, hogy most a Sledgehammer Games is előveheti.

Hirdetés

5 éven át dolgozott az Infinity Ward stúdiója a Modern Warfare alatt debütáló, IW8-ra keresztelt motoron, a fáradozások pedig abszolút megtérültek. Az MW egyértelmű siker volt, az erős kampány mellé társult egy még jobb multi, a Warzone pedig azóta az egyik legsikeresebb battle royale cím lett.

Egy évvel később befutott a Black Ops Cold War, amely ugyan a Warzone-t nem piszkálta meg, a kampány és a többjátékos egy egészen másik motoron, más fizikával és látvánnyal szolgál. A Sledgehammer Games egy harmadik irányba vihette volna a szériát, most azonban úgy tűnik, inkább a kitaposott ösvényt választják.

Hirdetés

Az IW8 legfőbb újdonságai közé tartozott a DirectX Raytracing, a natív 4K HDR támogatás és további rendkívül hasznos és látványos vizuális fejlesztések. Az IW8 még ezek mellett is képes volt arra, hogy jó teljesítményt hozzon, így megszakította azt a szerencsétlen tendenciát, hogy évről évre meredeken nőtt a CoD részek gépigénye.

Ezek után kifejezetten örömteli hír, hogy a Sledgehammer Games a VGC beszámolója szerint a saját motor helyett az IW8-ra építi fel az idén megjelenő Call of Duty epizódot, amely a pletykák szerint a második világháborúban játszódik és Vanguard alcímmel jelenik majd meg.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)