Hirdetés

Ezért kukázta az Amazon A Gyűrűk Ura MMO-t

|

Az Amazon Games vezetője mesélt arról, hogy miért nem készülhetett el a játék, aminek idén kellene megjelennie.

Hirdetés

Néhány éve nagy tervekkel vágott neki az Amazon saját videojátékos üzletága felépítésébe, ám rövidesen ugyanabba az akadályba ütközött, mint a hasonlóval próbálkozó Google, a Stadiával: az, hogy képes tető alá hozni egy megbízhatóan működő felhőszolgáltatást (az Amazon válasza a Stadiára és az Xbox Cloud Gamingre a Luna), csupán fél siker, játékokra is szükség van, amelyek a platformhoz csábítják a felhasználókat.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az Amazon koncepciója más volt, mint riválisáé, ugyanis jóval a Luna 2021-es elindulása előtt elkezdte összerakni játékfejlesztő stúdióit az Amazon Games (korábban Amazon Game Studios) égisze alatt. Az már más kérdés, hogy a belsős fejlesztésű játékok legtöbbje (pl. The Crucible, Breakaway) villámgyorsan elvérzett, a szabályt erősítő kivételként csupán a The New World MMO-ra hivatkozhatunk, ugyanis a Lost Ark importált áru.

Hirdetés

Hogy végül miként fogadta volna a közönség az eredetileg 2022-es premierdátummal bejelentett, ingyenesen játszható The Lord of the Rings MMO-t a közönség, azt már sosem tudjuk meg, mert mint azt Christoph Hartmann, az Amazon Games elnöke a GameSpotnak elárulta, nem küzdöttek eléggé azért, hogy megvalósuljon.

"Wolt egy megállapodásunk hongkongi Leyou-val, úgy hiszem, remekül együtt tudtunk volna dolgozni. Csakhogy később eladták őket a Tencentnek, és onnantól a dolgok roppant bonyolulttá váltak. Persze folytathattuk volna az új tulajdonossal, de szerintem túl nagyok a cégeink ahhoz, hogy társakként dolgozzunk valamin úgy, hogy az egyik fél rendelkezik a jogokkal, a másik pedig elvégzi a fejlesztést."

Szembesülve a múlt pénteken elrajtolt A Gyűrűk Ura: A hatalom gyűrűi nézettségi számaival, valószínűleg már sajnálják Hartmannék, hogy nem fektettek több energiát a projektbe, és nem kerestek megoldást a helyzetre. Mert távolról sem biztos, hogy valaha is kapnak egy második esélyt, mivel időközben az Embracer Grouphoz került a jogokat birtokló Middle-earth Enterprises. A játékosok pedig egyelőre három alkotás miatt vehetik fontolóra a malacpersely feltörését: érkezik a The Lord of The Rings: Gollum című lopakodós akció-kaland, kapunk egy túlélőjátékot The Lord of the Rings: Return to Moria címmel, valamint a Weta Workshop és a Private Division is társult egy játék kedvéért.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)