Hirdetés

Ezért hagyták ott az Ori széria fejlesztői a Microsoftot

|

A Moon Studios következő játéka, a No Rest for the Wicked már a Private Division gondozásában jelenik meg.

Hirdetés

Tavaly decemberben, a The Game Awards műsorának részeként vethetett először pillantást a nagyközönség a Moon Studios harmadik játékára, a No Rest for the Wickedre. Miután a csapat korábban már kétszer is sikerre ostromolta meg és vette be a metroidvaniák műfajának erődjét, ismeretlen vizekre evezett új kihívásokat keresve.

Ennek szellemében a most a felülnézetes akció-szerepjátékok domíniumában igyekszik megvetni a lábát, miközben jól bevált arzenálját (káprázatos, festményszerű látvány és bizsergető zene) a soulslike-ok által inspirált megoldásokkal egészíti ki. Ráadásul ezúttal már nem csupán a hagyományosan a Microsofttal azonosított platformokat (Xbox, PC) veszi célba, hanem a jelenlegi generációs PlayStationt is.

Hirdetés

Abban, hogy az Ori and the Blind Forest és az Ori and the Will of the Wisps után elváltak a Moon Studios és a Microsoft útjai, és a redmondiak helyett a Private Divisiont választották, a csapatot vezető Thomas Mahler szerint döntő szerepe volt, hogy a Take-Two alá tartozó kiadó megértette a víziójukat, támogatta azt, és hagyta őket "főzni". A partnerségnek köszönhetően minden platformon elérhető lesz a készülő ARPG (a Switchet kivéve, de nem kizárt, hogy ez a hibrid konzol technikai korlátai miatt alakult így), méghozzá teljes körű crossplay funkcionalitással, beleerőltetett mikrotranzakciók nélkül.

Tekintve, hogy a No Rest for the Wickedben kiemelt szerepet játszik a multiplayer mód, a fejlesztők nem akarták, hogy csak a Microsoft által favorizált platformokon lehessen játszani vele, pláne annak a tudatában, hogy a versenytársakat nem kötik majd ilyen korlátok. Emellett pedig a PlayStation-rajongók már az Ori idején is folyton átiratért könyörögtek.

Mahler hozzátette, hogy ha akkor a redmondiakkal állapodnak meg, akkor most Xbox-exkluzív lenne a játék, és ezt nem akarták. A Phil Spencer diktálta új irányt, a konkurens platformok felé történő nyitást ellenben nagyon rokonszenvesnek találja, és őszintén örülne neki, ha a Sony is követné a példáját. Meggyőződése, hogy az iparág növekedéséhez el kell felejteni az exkluzivitást, és mindenki számára a lehető legegyszerűbben és megfizethető módon kellene hozzáférést biztosítani a játékokhoz.

Ti mit gondoltok erről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)