Noha pillanatnyilag minden az Alan Wake 2 körül forog, és egy darabig még biztosan számíthatunk plusztartalmakra (ingyenesekre és fizetősökre), a Remedy már a jövőt tervezi, amiben számos izgalmas projekt szerepel. Az anyagi kilátások mellett ezeknek a fejlesztéseknek a pillanatnyi állásáról is beszámolt Tero Virtala ügyvezető a finn stúdió honlapján.
A régóta várt folytatás megjelenése ellenére továbbra is úgy számolnak, hogy ezt a pénzügyi évet veszteséggel zárják, a jövőt illetően viszont jóval derűlátóbbak. Először is a legutóbbi negyedévben végre elérte az Alan Wake Remastered a nullszaldót, azaz visszahozta a fejlesztési- és marketingköltségeket, tehát innentől már nyereséget fog termelni.
Ami pedig az Alan Wake 2-t illeti, Virtala szerint még nem telt el elég idő ahhoz, hogy érdemi következtetéseket vonhassanak le, ám úgy véli, a szinte egyöntetűen pozitív sajtóvisszhang, és a rajongók lelkendező visszajelzései jó alapot szolgáltathatnak hosszú távon az eladásoknak. A pazar látványvilágú túlélőhorror az első gyümölcse annak az éveken át tartó munkának, amivel úgy formálták át a stúdiót, hogy képessé váljon párhuzamosan több projektet is kezelni, és ezáltal több lábon állni.
Ezek egyike, a Rockstar megbízásából készülő Max Payne és Max Payne 2 remake (a Remedy nemcsak felújítja, de egybe is fűzi a két játékot), már készen áll a gyártás megkezdésére, mindent tisztáztak a játék stílusát, terjedelmét illetően, és egy kiemelkedően jól szervezett csapatot állítottak rá.
Ugyancsak megkezdődhet a gyártása a Control franchise-ból táplálkozó kooperatív multiplayer spin-offnak, a Condornak, ami a Remedy első szolgáltatásalapú játéka lesz. Más a helyzet a Control 2-vel, bár sikerült haladás elérniük a dizájnban, Jesse Faden új kalandja még mindig nem lépett ki a konceptuális fázisból, és előreláthatóan a következő néhány negyedévben így is marad. Most azokra az elemekre fókuszálnak, amelyekre a játékot fel kívánják majd húzni, mielőtt még elkezdenék növelni a csapat létszámát. Mindkét alkotásban az eredeti Control kiadója, a 505 Games a finnek partnere.
Az imént felsoroltakon túl van még egy titokzatos projektje a Remedynek, a Codename Vanguard, amit a Tencent támogatásával kíván megvalósítani. Ez utóbbi szintén konceptuális fázisban van még, aminek a végét még idén el szeretné érni a stúdió. Mindebből nem nehéz azt a következtetés levonni, hogy a kívül belül megújuló Max Payne klasszikusok, valamint a Condor kerülhet a leghamarabb a játékosok kezébe.