Inkább késsen egy játék, mint hogy vállalhatatlanul jelenjen meg, és aztán patchek sokaságával kelljen többé-kevésbé használható állapotba hozni. Ám hiába gondolkodunk így, számos fejlesztő és kiadó bevállalja a blamázst, ami a túlságosan is korai premier törvényszerű velejárója. Elég csak a hónap elején debütált Redfallra gondolni.
Egy kis független csapat, mint a SOMA-t, valamint a Penumbra és Amnesia sorozatokat jegyző Frictional Games, nyilván nem engedhetne meg magának ilyesféle luxust, máskülönben nem tudná miből finanszírozni a soron következő projektjét. Emiatt inkább halaszt, ha kell, akkor újra és újra.
Az első világháborúban játszódó Amnesia: The Bunker című túlélőhorror, amelyben egy vérszomjas szörny elől menekülő, útvesztőszerű bunkerben rekedt katona bőrébe bújunk, május 23-án kellett volna, hogy megjelenjen (előtte május 6. volt a céldátum), ám a stúdió újabb kényszerű halasztásról adott hírt. Ez alkalommal viszont nem az ilyenkor megszokott kifogással, vagyis a játék tökéletesítésével takarózott, hanem előre nem látott engedélyeztetési nehézségekre hivatkozott.
Az új időpont június 6. (ekkor rajtol a Diablo IV is), a késés miatt pedig kárpótlásként ingyenes demót kapunk, amit május 22-től próbálhatunk ki a Steamen.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!