Ugyan nincsenek erről szóló statisztikáink, de fogadni mernénk, hogy a játékosok túlnyomó többsége számára az inventory management, vagyis a gyűjtögethető tárgyak rendszerezése semmivel sem szórakoztatóbb, mint egy tetszőleges házimunka, pláne az olyan címekben, ahol szűkösen mérik a tárhelyet, és minden egyes holmi a különbséget jelentheti az élet és a halál között.
Remek példa erre a Resident Evil-sorozat, melynek 2005-ben kiadott negyedik része tökélyre fejlesztette a műfajt, és egy Tetris-szerű minijátékot varázsolt az inventory managementből, ahol minden tárgy méretarányos helyet foglalt el, így nem kis részben a rendszerezési képességeinken múlt, hogy mennyi cuccot tudunk bezsúfolni az adott keretek közé. Ha azok sorát gyarapítod, akik imádták ezt a megoldást, most készítheted a bankkártyád, hamarosan ugyanis egy vadonatúj indie játékban hasznosíthatod a régi reflexeket.
A Fractal Projects által kalapált Save Roomot egyértelműen a Capcom alkotása ihlette, és 40 egyedi, kézzel készült kirakóst ígér az inventory-Tetris szerelmeseinek. A cél nyilván nem más, mint megtalálni a tökéletes elrendezést, a pakolászás közben pedig még 3D-ben is megcsodálhatjuk a tárgyakat, melyek közül természetesen nem hiányzik a kötelező tojás sem.
A Save Room április 28-án fut be a Steamre, az áráról sajnos nincs infónk, de remélhetőleg nem mérik majd túl drágán a nosztalgiát.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.