A CD Projekt RED rengeteg csodálatos dolgot ígért nekünk trailerekben és játékdemókban, de később kiderült, hogy ők magunk sem tudták, hogy mit akarnak kihozni a Cyberpunk 2077-ből. A színfalak mögött hatalmas káosz volt, ami legalább magyarázatot ad a szegényes végtermék minőségére.
Ha túl nézünk a játék bugjain, még akkor sem kielégítő az, amit kaptunk. Enfant Terrible is így érezhetett, amikor leült az Unreal Engine 5 elé megalkotni a következő nagy "Cyberpunk élményt".
A techdemó megmutatja, hogy milyen is lehetne Night City az új motorral. A kis bemutatóhoz felhasznált elemekről egy tweetben ugyan mesélt, de a lényeg nem a darabokban, hanem az azok által felépített egészben van.
Egy ilyen techdemót persze "könnyű" összehozni, legalábbis, ha azt egy nagy, interaktálható világhoz mérjük. Ettől függetlenül Enfant megmutatta, hogy mit is vártunk mi a Cyberpunk élménytől.
A CD Projekt RED egyébként már korábban bejelentette, hogy a következő The Witcher játékukhoz az Unreal Engine 5-t fogják használni, így nincs kizárva, hogy egy jövőbeli Cyberpunk 2077 folytatás is így nézhet majd ki.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.