A mostani „patch” nem csak egy sima hibajavítás lett, számos a játékélményt befolyásoló módosítás is helyet kapott benne (végre megint megéri bányászni). Az alábbiakban láthatóak a főbb változások / újdonságok.
- Megváltozott az NPCk által dobott loot minősége (a gyártó karakterek legnagyobb örömére).
- Az NPC hajók nem adnak többé olyan modulokat amit gyártani is lehet (Tech 1-es alap felszerelések). Így gyakorlatilag a gyártó karakterekre egy újabb aranykor virradt.
- A Titánok alapos vizsgálatnak lette alávetve, így most már elkerülhető a „magányos Titán a lowsec kapun ülve, megül minden arrajárót” effektus. Konkrétan a fegyverek k9vetési sebessége (tracking) és a hajó által befogható maximális célpontok száma lett módosítva (szám szerint 3). Ezáltal, ismét van értelme a Capital osztálynál kisebb support és/vagy támadó hajók használatának a Titánok ellen.
- A bányászok legnagyobb örömére megszűnt az eddigi „áldatlan állapot”, hogy fegyverekkel is lehet ércekhez jutni, a drónok lelövésével. Mostantól ezek a kis bestiák nem nyersanyagot fognak dobni, hanem a többi NPC-hez hasonló „bounty”-val rendelkeznek.
- Az elérhető Vanguard és Assault típusú incursion-ok hossza és az értük járó reward sokkal jobban tükrözi a befektetett energia és a kockázat szintjét.
-Új „Status Effect” visszajelző rendszer, avagy ki és mivel hat rám? Minden, a hajón kívülről érkező, de a hajónkra ható effektnek (legyen az hasznos vagy káros), van egy forrása, ennek a megállapítása időnként komoly problémát jelenthetett. Ennek most vége! Immáron sokkal egyértelműbb, hogy ki és mivel próbál ránk hatni!
- Még nagyobb Multi-Kulturális Karakter-Készítő színválaszték: tedd egyedibbé a karaktered kinézetét egy kis „szoláriummal” vagy éppen egy kis „sápadtság-kúrával”. Szinte mindenki megtalálhatja magának azt a bőrszínt amit kedvel/szeretne.
A kiadás tartalmáról bővebben az alábbi linken olvashatsz, míg a teljes patch notes ITT érhető el.
Másik hírünk, hogy egy ideje már elérhető az újabb könyv az ISK brand alatt (vol. 2 néven), ami segíteni próbál az EVE Online univerzumával ismerkedő játékosoknak, ezúttal a játékosok egymás elleni harcát, a PvP világát igyekszik bemutatni.
Mivel az eddig megismert játékbeli mechanizmusoktól eltérően a PvP nem írható le egy előre kiszámítható, egzakt tevékenységként (hiszen itt az ellenfelek is hús-vér játékosok), ezért a könyv (az alapvető PvP szabályok mellett) inkább a játék kombinatív, intuitív, és empirikus részében mélyed el. A nagybetűs HARC a fő téma, a különböző flottaszerepek, harcmodorok, harci helyzetek, taktikai és stratégiai megoldások, a PvP pszichológiája, valamint az egyes hajóosztályok, típusok és harci modulok elemzése.
Ez a könyv, a 400 oldal több mint egy év munkája. A benne található leírások és közel tucatnyi ember tapasztalata megfelelő alap lehet arra, hogy az olvasó megismerje az Eve Online PvP tevékenységének alapvető fundamentumait. Azonban nem helyettesíti sem a megszerzett tapasztalatot, sem az átélt élményeket, mert azt ebben a játékban sem lehet megvenni, nincs lehetőség elolvasni, megnézni, egyszerűen végig kell csinálni.