Hirdetés

És a játékfejlesztők hova álljanak?

|

Világszerte egyre nagyobb üzlet a játékipar, amely a hazai IT-szektor fontos húzóereje is lehetne - mégsem az.

Hirdetés

Nem számoltam utána, de elhiszem az IVSZ-nek: a magyar GDP közel 10 százalékát az infokommunikációs szektor generálja. Valószínűleg mindenki, aki ezt az újságot forgatja, így vagy úgy részese ennek (ezúton is köszönöm, a nemzetgazdaság nevében), de van az IT-üzletágnak egy jelentős szegmense, melyről valahogy minduntalan elfeledkezünk, és amely jóval magasabbra is tolhatná ezt a 10 százalékot - ez nem más, mint a játékipar. Sokmilliárd dolláros éves forgalom mellett a játék már nem játék, ideje lenne itthon is komolyabban venni.

 

A szórakoztatóipar és a videojátékok >>> 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)