Nézzük csak meg jobban, Seyfried kisasszonyt: őzike tekintet, telt ajkak, mesterkélt színészi játék. Az ég is pornósnak teremtette, de Kovi helyett valamiért az álomgyár figyelt fel rá, ami a Mammai Mia! maníros teljesítményénél még nem volt különösebben zavaró (ahogy a Bajos csajok butus szőkéjénél sem), de azóta Hollywood megpróbál belőle sztárt faragni, ami nem megy olyan vállalhatatlan filmekkel, mint a tavalyi Lány és a farkas vagy most az Elveszett.
Jill képtelen feldolgozni, hogy korábban elrabolták, és fogva tartották egy mély veremben. Ugyan sikerült megszöknie, de azóta se lel nyugalomra: nővérén kívül nem enged magához közel senkit, szabad idejében önvédelmet tanul, vagy a helyi erdőt járja, hogy bárminemű nyomra leljen. Egy nap nem találja nővérét, és meg van győződve arról, hogy egykori gyilkos fogva tartója áll az emberrablás mögött is, ezért a rendőrséghez fordul, de azok nem hisznek neki. Ezért a lány kénytelen saját kezébe venni az ügyet.