Akinek megfordult mostanság a fejében, hogy a PC-ből kinőtt Epic Games újabban hanyagolja gyökereinek ápolását, azt most Mark Rein elnök inti rendre.
Egy játékos honlapnak nyilatkozva elmondta, hogy téved az, aki szerint az Epic teljesen elfordult a PC-től. Szerinte ezek az emberek a Gears of War példájából indulnak ki, hogy bár a játék az Epic tulajdonában van (tehát nem a Microsoftéban), a döcögősre sikerült első részt leszámítva nem jött több GoW a személyi számítógépekre. Ennek azaz oka -mondja-, hogy a Gears of War minden porcikájában a konzolhoz lett idomítva, s hogy a fejlesztés náluk addig tart, amíg tökéletes eredmény nem születik. Tehát ha 2-3 évig a Gears of War van a középpontba, az még nem jelent szakítást a PC-vel. De nézzük meg a Bulletstormot! Igazi „kibelezemanyádatis" multiplatform őrület, ami jövő februárban bebizonyítja majd a cég PC-s rokonszenvét. Egy másik példa: az Unreal Development Kit. Tavaly novemberben mindenki számára ingyen elérhetővé tették az UnrealEngine 3 fejlesztőkörnyezetét, és minden hónapban adnak ki hozzá javítást. Mi ez, ha nem PC-s szerelem?