Tegnap bemutatkozott a Call of Duty: Black Ops Cold War multiplayer szegmense, így most már azok is eldönthetik, hogy kell-e nekik a Treyarch alkotása, akiket hidegen hagy a sztori, és csak a többjátékos élményért ragadnak kontrollert/egeret. A fejlesztők most arról is elárultak néhány dolgot, hogy mivel tud többet a játék, ha a következő generációs platformokon pörgetjük majd.
A legszembeötlőbb újdonság persze az lesz, hogy a Black Ops Cold War 4K felbbontásban, HDR-rel fut majd PC-n, Xbox Serises X-en és PS5-ön, emellett pedig támogatja a ray-tracinget és a 120Hz-es képfrissítést.
Hogy ne csak a szemünket, de a fülünket is elkápráztassák, a fejlesztők fejlesztett 3D hangzást ígérnek, melynek köszönhetően a játékosok még jobban felmérhetik hallás után, hogy mi veszi őket körbe. Ezzel karöltve érkezik egy "Threat Priority" rendszer is, melyről így nyilatkozott a Treyarch:
"[A Threat Priority rendszer] dinamikusan priorizálja a különböző hangokat egy tűzharc során, ezzel biztosítva, hogy a játékos minden hangot meghall, ami szükséges a multiplayerben való sikerhez, és semmi felesleges hanghatás nem rontja szükségtelenül mindezt."
Természetesen a Black Ops Cold War is kihasználja az újgenerációs kontrollerek legnagyobb újítását, a haptikus visszajelzést, ezzel adva egy extra réteget a multis meccseknek. Emellett változik a ballisztikus rendszer, a lövedékek becsapódása megkönnyíti, hogy azonosítsuk a lövések forrását.
Noha a Call of Duty: Black Ops Cold War PS4-re és Xbox One-ra is megjelenik, ezeken a konzolokon a fent részletezett funkciók nem teljesedhetnek ki. Ha valaki a cross-gen verziót vásárolja meg a játékból, akkor a haladását átviheti a következő generációs konzolokra, amint úgy érzi, hogy eljött a váltás ideje.