Annak ellenére, hogy számos hibát fedeztek fel a játékosok benne (csak az első frissítés több mint ezret javított közülük és a fejlesztőcsapat már dolgozik a további patcheken is), a Dying Light 2 Stay Human hatalmas sikert aratott PC-n, és elnézve azt, hogy a mögötte álló stúdió mennyi tartalommal készül a következő évekre, valószínűleg egyre több játékost szippant majd magába. Egy új játék megjelenésekor azonban mindig felbukkannak olyan videók is, amik igyekeznek rámutatni arra, hogy ha valóra válnak a fejlesztők ígéretei, akkor milyen lehetett volna a végeredmény.
Mindannyian emlékszünk még a Marvel's Spider-Man pocsolyás ügyére, ahogyan a Cyberunk 2077 megjelenés előtti és utáni állapotára is, az összehasonlítást pedig nem kerülhette el a Dying Light 2 sem.
Egy YouTuber, bizonyos Nick930 arra vállalkozott, hogy összeveti a 2018-as és 2019-es E3 során prezentált változatot azzal a verzióval, ami végül a boltokba került, kifejezetten a PC-re fókuszálva, a ray tracing effekteket maximálisan kihasználva. Mint látható, van, amiben fejlődött a játék (mint a karaktermodellek vagy az élettel telibb színek), viszont olyan is van, ami visszalépés (az expók során egy valósághűbb, sűrűbb, jobb fényekkel rendelkező várost láthattunk). A legszembetűnőbb az a küldetés, amit a 2019-es E3-on mutattak be, ezen lehet a legjobban összehasonlítani, hogy milyen volt a játék és milyen lett. Íme:
A Dying Light 2 Stay Human már elérhető PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X|S-re, de Nintendo Switchre csak később jön. Olvastátok már róla az első benyomásainkat? Érdemes.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.