Ha egy videojáték technikai oldalának részletes és professzionális elemzéséről van szó, akkor vitán felüli, hogy jelenleg a Digital Foundry ilyen tech tesztjei képezik a szakmai viszonyítási alapot. Nem csak részletesen és alaposan járják körül a játékok grafikájáért felelős egyes mechanikákat és technológiákat, hanem remek példákat kiemelve úgy tudják bemutatni a fontos apróságokat, hogy azt az úgymond laikusok is képesek legyenek befogadni, értelmezni tudják.
Természetesen nem maradt el az ő menetrendszerű God of War Ragnarök tesztjük sem, ami van annyira érdekes, hogy külön is kiemeljük a számotokra.
Ahogy magában a videóban is elhangzik, elsőre talán nem tűnhet nagynak a fejlődés a négy évvel ezelőtti részhez képest, de ahogy az ember elkezd mélyebbre ásni, megfigyeli, milyen tökéletesen mozognak a szereplők hátán a fegyverek és a páncéldarabok, mennyire realisztikusan hat minden "valós súllyal" rendelkező tárgy, hogyan alakultak át a varázslatok effektjei vagy épp mennyivel szebb lett az összes vízfelület és úgy általában a tükröződések, árnyékok.
Azt sem szabad persze elfelejteni, hogy cross-gen játékról van szó, aminek a kiadói döntés alapján PlayStation 4-re is meg kellett jelennie. Ahogy a Digital Foundry is fogalmaz, többek között ennek köszönhetően is az új játék nem egy óriási előrelépés technikai fronton, hanem inkább a 2018-as rész természetes evolúciójának tekinthető. Vagy ahogy mi írtuk a tesztünkben: "A God of War Ragnarök nagyobb, szebb, játékmenetét tekintve összetettebb, kiforrottabb és fordulatosabb, mint a 2018-as rész".