A Trion Worlds fejlesztő nyilatkoztak arról, hogy a Petrolyph kukázott RTS-ének újragondolása már nem egy nem egy valós idejű stratégiajáték, és nem is egy MOBA, hanem valami egészen új.
Az End of Nations producere, Scot Lane egy interjúban elmondta, hogy igazából egyik zsánerbe sem illik bele teljesen a játék. "Vannak Hero egységeink és taktikus szintezés, mint egy a MOBA-ban, de ugyanakkor vannak felhasználó irányította egységek és egyéb kisebb megoldások, amik az RTS-ekre jellemzőek. Ebből kiindulva az RTS/MMO-ból egy taktikai MOBA-t csináltunk" - mondta Lane.
Az End of Nations jelenleg alfatesztelés alatt áll, amire természetesen ti is tudtok jelentkezni és a tanácsaitokkal segíteni a Trion Worlds-ös srácokat. Lane azt is elmondta, hogy azért nem mindent alakítottak át a játékban, a háttér és az alapvető fícsörök megmaradtak, például ugyanazokkal a kasztokkal találkozhatunk, bár "kicsit átalakították őket, hogy jobban passzoljanak a csatatéren betöltött egyedi szerepükbe". Az harci mechanizmusok és a Herok is hasonlóak ahhoz, amit már megszoktunk, viszont ezeken is javítottak a fejlesztők.
Mit gondoltok az End of Nations újradolgozott verziójáról? Kedvetek támadt egy kis RTS/MOBA hibrides mókához?