Hirdetés

Eltűnnek teljesen a játékstílusok?

|

Játékfejlesztők úgy vélik, hogy a jelenlegi műfaji besorolások 10 éven belül teljesen el fognak tűnni.

Hirdetés

Egy, a GDC-n lezajlott kerekasztal-beszélgetés alatt a videójátékok történet-mesélésének jövőjéről esett szó, és a jelenlévők mind egyetértettek abban, hogy a jelenlegi játékkategóriák (FPS, RPG, RTS, stb.) hamarosan meg fognak szűnni. Helyettük történet alapján fogják besorolni a programokat (sci-fi, dráma, akció), hasonlóan a könyvekhez.

Azonban gyakorlatilag ez volt az egyetlen pont, amelyben az összegyűltek egyetértettek, minden másban tökéletesen ellentétes álláspontok alakultak ki. Talán a legérdekesebb véleménykülönbség a TimeShiftet fejlesztő Saber Interactive írója, Michael Hall, és ugyanezen cég tulajdonosa, Matthew Karch között alakult ki. Hall szerint ugyanis technológiában már nem sokat tudunk fejlődni, lassan elérjük a plafont, hiszen a fotorealizmus kapujában állunk. Karch szerint azonban pont az ellenkező véglet igaz: ősemberek szintjén vagyunk ahhoz képest, amit el tudnánk érni, és még hosszú az út előttünk.

TimeShift - 155. kép

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)