Hirdetés

Elkezdi beépíteni a Bethesda a játékosok kéréseit a Starfieldbe, ezt hozza az első patch

|

Todd Howardék a közösség igényeit és elvárásait figyelembe véve foltozgatják a sci-fi szerepjátékot.

Hirdetés

Miután a Bethesda történetének legjobb rajtját produkálta, aligha beszélhetünk kudarcról a Starfield esetében, ugyanakkor azt még a legelvakultabb rajongók sem tagadhatják, hogy az eredetileg tervezetthez képest majdnem egy évet csúszó RPG távolról sem hibátlan. Kevesebb buggal jelent meg ugyan, mint amihez a stúdió játékaitól a múltban hozzászoktunk, de ez nem azt jelenti, hogy ne találkoznánk velük, s bár sok köztük szimplán csak vicces, előfordulhatnak igencsak bosszantó hibák is, mint amikor valaki egészen addig nem tud lőni, amíg nem vált nemet, de még rosszabb, ha azzal szembesül, hogy önhibáján kívül nem tud továbbhaladni egy adott küldetésben.

Emellett is számos hiányossággal küszködik a Starfield, amelyekre részben már megoldást kínáltak a modderek, de az biztató jel, hogy Todd Howardék sem akarnak tétlenül ücsörögni a babérjaikon, hanem az eddigi visszajelzések alapján nekilátnak a játék kipofozásának. Egy friss blogposztban emlékeztettek minket arra, hogy hosszútávra terveznek a Starfielddel, még évekig kívánják támogatni, és nem csak azzal, hogy a modderközösség kezébe adják szükséges eszközöket.

Hirdetés

Első körben a legégetőbb problémát jelentő bugokkal, a teljesítménnyel kapcsolatos problémákkal, valamint a sokak által kért kényelmi funkciókkal kívánnak foglalkozni, de idővel sor kerül a játékosok további kívánságaira is, mint amilyenek például a teljes joggal hiányolt várostérkép. Szóval mindenkit arra biztatnak, hogy ossza meg velük meglátásait, és hogy milyen fejlesztéseket szeretne.

Ennek szellemében be is futott egy PC-n és Xbox Series X|S-en 2,61 GB-ot nyomó hotfix, melynek telepítése után elvileg senki sem akadhat el többé az All That Money Can Buy, az Into the Unknown és a Shadows in Neon küldetésekben, javul és stabilabbá válik a képfrissítési ráta, illetve csökken a fagyások esélye.

A későbbiekben rendszeres időközönként számíthatunk frissítésekre, amelyek sok egyéb mellett olyan funkciókat is elhoznak, mint a fényerő és a kontraszt módosításának lehetősége, menü a HDR-beállítás számára, állítható FOV, külön gomb az evéshez. A PC-sek mindezen felül az Nvidia DLSS és a 32:9-es ultraszéles monitorok hivatalos támogatásának is örülhetnek majd, de a Bethesda együtt dolgozik az AMD-vel, az Intellel és az Nvidiával, hogy a majdani driverfrissítések révén javítsanak a Starfield teljesítményén.

A korábban említett modtámogatásra nem kell sokat várni, már 2024 elején életbe lép, és kiterjed az Xbox Series X és Series S konzolokra is.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)