Mostanra lecsillapodott ugyan a Fallout-láz, ám az Amazon sorozatának premierjét követő hetekben még minden az Interplay által létrehozott franchise körül forgott, amely felvásárlás útján került a Bethesda birtokába. Lucy, Maximus és Cooper kalandjai tömegek kedvét hozták meg ahhoz, hogy újra elmerüljenek valamelyik Fallout játékban, de azok sincsenek kevesen, akik életükben először merészkedtek ki a radioaktív pusztaságba az adaptáció hatására.
A legtöbben a Fallout 4-et és a Fallout 76-ot választották, de minden, a kánon részét képező, és jelenleg is elérhető játék iránt megnőtt az érdeklődés, ideértve a Bethesda-féle Fallout 3-at és az Obsidian alkotta Fallout: New Vegast, a mobilos Fallout Sheltert és a szerepjátszást a taktikázás kedvéért háttérbe szorító Fallout Tactics: Brotherhood of Steelt. De persze olyanok is akadtak szép számmal, akik egészen a gyökerekig mentek vissza, és a Fallouttal kezdték, majd a Fallout 2-vel folytatták a régi emlékek felidézését, illetve újak gyűjtését.
Az imént említett két klasszikus is szóba került abban az interjúban, amit Todd Howard adott a minap a MrMattyPlays nevet viselő youtubernek. A Bethesda arcaként is ismert játéktervező-producer hamar világossá tette, hogy felesleges felújításban reménykedni, mert bár beszéltek róla házon belül, mégsem szerepel a prioritásaik között. Nekik az a fontos, hogy a játékok elérhetőek maradjanak és gondtalanul lehessen játszani velük PC-n. Howard emellett azt is felhozta érvként, hogy a modernizálás révén elvesznek az eredeti Falloutok bája, ami részben a korukból fakad.
Miután MrMattyPlays felhozta példaként a Wasteland játékokat, a Bethesda fejese nem zárta ki azt, hogy a Fallout és a Fallout 2 valaha is ellátogasson konzolra, ám a szavait úgy válogatta meg, hogy ezt a legjobb esetben is csak egy nagyon-nagyon bizonytalan talánként lehessen értelmezni.
"Minden lehetséges, de ez egy hosszabb távú fejlesztői vállalás, és fel kell tenned magadnak a kérdést, hogy erre akarod-e most fordítani az időt, vagy [belátod], hogy úgy a legjobb játszani velük, ahogy eddig is, PC-n. Ha engem kérdezel, akkor a válasz, hogy PC-n, egérrel és billentyűzettel."
Szerintetek szükség lenne felújított Falloutokra, konzolos átiratokra, vagy pont úgy jók ezek az izometrikus nézetet és körökre osztott harcrendszert alkalmazó szerepjátékok, ahogy most vannak?