Már nagyon várjuk, hogy megjelenjenek a piacon az első játékok, amik kihasználják az Unreal Engine 5 nyújtotta új lehetőségeket. A motor képességeiről az Epic már többször mutatott felvételeket, amikből megbizonyosodhattunk, hogy rendkívül erős látványra számíthatunk ebben a generációban.
Azonban nem csak az új játékoknak lehet megváltás az Unreal Engine 5. A motor a régebbi címek nyersanyagaiból is képes korszerű látványt kipréselni, amihez akár egy rajongó munkája is elég lehet.
Az alábbi videót Greg Coulthard töltötte fel a YouTube csatornájára, aki a The Elder Scrolls IV: Oblivionból ismert Imperial Cityt építette újjá az Unreal Engine 5-ben. A projekthez néhány kivételtől eltekintve kizárólag az eredeti játékból kinyert textúrák feljavított verzióját és egyéb fájlokat használt fel, aminek fényében még csodálatra méltóbb a végeredmény.
Ha attól tartanátok, hogy egy ilyen szintű ráncfelvarráshoz valamilyen őrületes hardver kell, erről sincs szó. A videóban látott gameplay egy 6 GB-os GTX 1660-on lett kirenderelve, ami egy i7-4770K és 24 GB RAM társaságában dolgozik.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
A hab a tortán, hogy a demóban az Unreal Engine 5 két új funkciója, a Lumen és a Nanite is működik, amikről ide kattintva olvashattok bővebben.