Hirdetés

Elképesztően néz ki a The Elder Scrolls IV: Oblivion az Unreal Engine 5-ben

|

Elképesztő, hogy egy régi játék elemeiből is milyen látványt hoz ki az Epic új generációs technológiája.

Hirdetés

Már nagyon várjuk, hogy megjelenjenek a piacon az első játékok, amik kihasználják az Unreal Engine 5 nyújtotta új lehetőségeket. A motor képességeiről az Epic már többször mutatott felvételeket, amikből megbizonyosodhattunk, hogy rendkívül erős látványra számíthatunk ebben a generációban.

Azonban nem csak az új játékoknak lehet megváltás az Unreal Engine 5. A motor a régebbi címek nyersanyagaiból is képes korszerű látványt kipréselni, amihez akár egy rajongó munkája is elég lehet.

Hirdetés

Az alábbi videót Greg Coulthard töltötte fel a YouTube csatornájára, aki a The Elder Scrolls IV: Oblivionból ismert Imperial Cityt építette újjá az Unreal Engine 5-ben. A projekthez néhány kivételtől eltekintve kizárólag az eredeti játékból kinyert textúrák feljavított verzióját és egyéb fájlokat használt fel, aminek fényében még csodálatra méltóbb a végeredmény.

Ha attól tartanátok, hogy egy ilyen szintű ráncfelvarráshoz valamilyen őrületes hardver kell, erről sincs szó. A videóban látott gameplay egy 6 GB-os GTX 1660-on lett kirenderelve, ami egy i7-4770K és 24 GB RAM társaságában dolgozik.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

A hab a tortán, hogy a demóban az Unreal Engine 5 két új funkciója, a Lumen és a Nanite is működik, amikről ide kattintva olvashattok bővebben.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)