Tíz évnyi fejlesztés és rekordmennyiségű halasztás után idén februárban befutott a Ubisoft "AAAA" kalózjátéka, a Skull and Bones, az élmény pedig rövid időn belül teljes érdektelenségbe fulladt. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy néhány héttel a megjelenés után már jelentősen faragott árral kínálták a hajókázós mókát, ami mellett a vállalat egyébként továbbra is kitart. Hamarosan kezdetét veszi a Season 2, a fejlesztők pedig talán már-már túlságosan is izgatottak ezzel kapcsolatban.
A második etap közeledtével a csapat egy blogbejegyzésben azt írta:
"Hadd kezdjük azzal, hogy elmondjuk, milyen csodálatos volt mindannyiunk, a Skull and Boneson dolgozók számára, hogy tanúi lehettünk a közösségünk megjelenés óta mutatott elképesztő reakcióinak. A játék tartalmával kapcsolatos interakcióktól kezdve egészen a tömérdek képernyőfotóig, videóig és közvetítésig, melyek a közösségi médiában, a Discordon és a Redditen kerültek megosztásra."
Majd úgy folytatták:
"Hihetetlen elkötelezettségeteknek köszönhető, hogy az első szezon során heti rendszerességgel tudtuk figyelni, meghallgatni, megérteni, és ami még fontosabb, reagálni a visszajelzéseitekre. Elhivatottságunk továbbra is változatlan - célunk, hogy együtt, a közösségünkkel karöltve formáljuk és frissítsük játékunkat. Ez nem lenne lehetséges a Skull and Bones iránt általatok tanúsított szenvedély és eltökéltség nélkül."
A Chorus of Havoc név alatt futó második szezon kapcsán arról írtak, hogy céljuk a mostani játékosbázis megtartása, illetve annak bővítése. Ezt elsősorban új bossokkal, eseményekkel és hajófejlesztésekkel, továbbá egy friss PvE és solo játékmóddal szeretnék megvalósítani. A Ubisoft már korábban egy teljes, egy évre előremutató menetrendet villantott, így a jelenlegi tervek szerint a harmadik és negyedik szezon is benne van a pakliban.
A második szezon pontos részleteiről és újdonságairól itt olvashattok bővebben.