2011 novemberében jelent meg a The Elder Scrolls V: Skyrim, ami a sorozat eddigi legmeghatározóbb epizódjává nőtte ki magát. A rajongói tábor 10 évvel a megjelenés után is rendkívül aktív, amit a Bethesda szorgosan próbál is haszonná kovácsolni, a közösség pedig megállás nélkül pumpálja ki magából az újabb és újabb modokat, kiegészítőket és újdonságokat.
Ugyan a Skyrim már több újrakiadást megélt, annyira még sosem volt szép, mint az alábbi Unreal Engine 5 demóban. A motorral egyébként már több játékot is újraalkottak, csodásan fest például a felfrissített Bioshock, de még a The Simpsons: Hit and Run is szintet lépett az új technológiával.
Christian Gomm, a Myrkur Games művésze alkotta újra a Skyrimből ismert Riverwoodot az Unreal Engine 5-ben. Az alábbi videóban alaposan szemügyre vehetjük, hogy milyen lenne egy napjainkban készült The Elder Scrolls V remake:
Gomm az Unreal Engine 5 minden képességét kihasználta, hogy ilyen szemkápráztató legyen a videó. A város felépítésekor használta a Photogrammetry és a Nanite funkciókat is, hogy jobb képminőséget érjen el.
A készítő elmesélte, hogy a környezet nagy részét néhány nap alatt felépítette, az apróságokat azonban csak ezután kezdte hozzátenni, hogy igazán részletesen hasson.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
A táj elkészítésekor számos saját textúra mellett az Epic üzletében elérhető modelleket is felhasznált.
Sajnos a YouTube tömörítése miatt nem jönnek ki az igazán finom részletek, ezért alább egy galériába gyűjtve is megcsodálhatjátok Riverwood újjászületett területét: