Először a tavalyi EA Playen láthattuk Josef Fares új játékát, az It Takes Two-t. Az A Way Out fejlesztőinek új, platformelemekkel dúsított akció-kalandjátéka meglehetősen egyedi felütéssel nyit: történetünk hősei, Cody és May válófélben vannak, az emiatt értelemszerűen szomorkodó kislányuk pedig készít két játékbabát, amit szüleiről mintáz meg. A házaspár valahogy átváltozik a két gyermekjátékká, mi pedig a babává alakult Codyt és Mayt fogjuk irányítani.
Az It Takes Two teljesen a kooperatív játékmenetre épít, egyedül el sem tudjuk kezdeni a kalandot. A tegnap közzétett gameplay videóban Josef Fares részletesen elmagyarázza, mindez hogyan is működik a gyakorlatban, és megmutatja, hogy gyakorlatilag minden egyes pályát teljesen új mechanikákkal akarnak feldobni - első ránézésre ez sikerült is nekik.
Fares egyébként arra is kitért, hogy "gyűjtögethető szarságok" helyett inkább arra figyeltek, hogy az általuk kreált világ szórakoztató és interaktív legyen. Az hiszem nem sokan fognak vitatkozni ezzel a kreatív döntéssel. Nagyon fontos még azt is megjegyezni, hogy elég egyetlen egy játékot megvenni ahhoz, hogy együtt tudjunk játszani egy pajtásunkkal - egy kizárólag kooperatívan futtatható cím esetén ez nagyon dicséretes, szinte meg is lepődik az ember azon, hogy a játéknak az EA a kiadója.
Az It Takes Two 2021. március 26-án fog megjelenni PC-re (Originen és Steamen is), PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, valamint Xbox One és Xbox Series X/S konzolokra is. Josef Fares azt ígérte, 1000 dollárt ad annak, akik rá fog unni játékára. Kíváncsian várjuk, vajon lesz-e ilyen illető.