Idén februárban ütötte fel a fejét a pletyka, miszerint két produkciós iroda, a Sean Daniel Company és a Union Entertainment megszerezte a Dead Island celluloidra adaptálásának jogát. A Deep Silver cáfolta a híresztelést, ugyanakkor megerősítette, hogy több ajánlat is érkezett.
Vélhetően örök rejtély marad, hogy pontosan mely cégek láttak fantáziát a pokollá változott paradicsom megfilmesítésében, a nyertes végül a Lionsgate lett.
Érdekes, hogy nem a Dead Island kiválóan alakuló eladásai győzték meg a filmeseket, hanem az a trailer, ami ez év elején egyik pillanatról a másikra az év legjobban várt címei közé emelte a játékot. A rendkívül megindító filmecske még a Cannes-t is megjárta.
A Lionsgate ennek megfelelően az emberi érzésekre, a családi kapcsolatokra és a szerteágazó történetmesélésre kívánja helyezni a hangsúlyt a trancsírozás helyett. Meglátjuk...