A héten landolt az Elite: Dangerous 2.3-as, Commanders névre hallgató frissítése, ami jó néhány új feature-t és hibajavítást is hozott magával. Viszont sajnos új bugokból sem volt hiány, amik közül néhány rendkívül zavaró lett.
Az első például az űrszimulátor többjátékos elemét kavarja meg alaposan, ugyanis a különböző frakciók egy adott rendszer feletti befolyásának szimulációja komoly anomáliákat mutatott a patch után. A kilengések olyan durvának bizonyultak, hogy az Elite: Dangerous készítői inkább visszaállították a szervereket a frissítés előtti állapotra. Az Xbox One-os változat játékosait egy másik programhiba kísérti, ami miatt sokan nem tudják folytatni a játékot, miután kilépnek a többjátékos részből.
Ezt a Frontier szerint a különböző, a felhőben tárolt mentések okozhatják, ezért ezeknek a törlését javasolták ideiglenes megoldásként (ez persze nem jelenti azt, hogy újra kell kezdenünk a játékot, hiszen pilótánk adatait nem a Microsoft, hanem a Frontier tárolja). Végül egy viszonylag mókás bug is felütötte a fejét, aminek hála az Elite: Dangerous hajóira szerelhető egyik fegyverrendszer nem tud túlmelegedni és végtelen lőszerrel bír, ha egy emberi csapattársunk használja. A bugok ellenére egyébként nem tekinthető kudarcnak a frissítés kiadása, hiszen a legtöbb újdonság működik.