Több szempontból is ígéretesnek tűnik a készülő Diablo IV, de a rajongók számára talán az lehet az egyik legizgalmasabb dolog, hogy az új felvonás hangulata végre tényleg olyan komornak és baljósnak ígérkezik, mint az első két részé volt. Ezért is sajnálatos, hogy valószínűleg még jóval odébb van a kaland megjelenése, de szerencsére a Blizzard nem hagy minket a sötétben tapogatózni, és bizonyos időközönként friss helyzetjelentést hoz a folytatás egyes aspektusai kapcsán. A legfrissebb bejegyzésben a Sanctuary világát alkotó területek kapták a főszerepet.
A Diablo IV művészeti vezetője, Chris Ryder szerint öt jól megkülönböztethető régió és több száz dungeon áll majd a kalandorok rendelkezésére, amelyek között remélhetőleg szintén sok változatos helyszín lesz. Ez a helyzetjelentés is megerősítette, hogy a fejlesztők számára fontos a játék hangulata, és nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy "visszatérjenek a sötétséghez". A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Blizzard ismét egy sötét, veszélyes, gótikus hangulatot árasztó Sanctuaryt szeretne elénk tárni, kihasználva a fények és időjárási effektusok erejét.
Ryder szerint a realisztikusság helyett a hihetőségre fókuszálnak a régiók egyedi ismertetőjegyeivel, ami talán nem is probléma, ha tényleg sikerül visszahozni azt az érzést, amit az első kettő (de leginkább a legelső) Diablo pörgetése közben tapasztalhattunk. A bemutatott helyszínek között feltűnik Scosglen egy része, illetve a Zakarum rend kolostora, aminek Dry Steppes ad otthont, de megleshetjük még a fagyos Kyovoshadot is.
Nem lesz egyszerű több mint 150 dungeont elkészíteniük a srácoknak, de a különböző régiók assetjeit direkt úgy alkották meg, hogy azok egyszerre több helyszínen is felhasználhatóak legyenek.
Tudunk mutatni egy picit hosszabb videót is, ami már a játékmenetbe enged bepillantást, továbbá általa megtapasztalhatjuk, milyen lesz az esőt hallgatni Scosglenben.
Szerintetek jó irányba halad eddig a Diablo IV?