Mike Hickey a Janco Partners elemzője szerint még ebben a pénzügyi évben elérhetik a 7 milliót a StarCraft II eladásai.
Ez pénzben kifejezve 350 millió dollárnyi bevételt jelent, amiből profitként körülbelül 171 millió dollárnyi összeget könyvelhet majd el az elemző szerint. Koreát is belevéve a számításokba Hickey úgy gondolja, hogy az első évben minimum 5,45 millió aktív játékost szerezhet magának a StarCraft II, és ez olyan visszafogott becslés. Koreávak egyébként is nagyon nehéz számolni, mert az országban egy felmérés szerint cirka 11 millióan játszanak a StarCrafttal, viszont a játékból világszerte „csak" 9,5 millió darabot adtak el (ennek felét Dél-Koreában). Ezért meglehetősen képlékeny, hogy hányan fogják itt megvásárolni, és mondjuk hányan maradnak a játéktermi megoldásnál. A korábban a Wall street Journal által megszellőztetett 100 millió dolláros fejlesztési költség egyébként légből kapottnak bizonyult. A lap a Blizzard nyomására helyesbítést tett közé hasábjain, miszerint hogy az összeg a World of Warcraftra vonatkozik. Akkor mennyi is az annyi?