PC és Xbox 360 platformokon jelennek majd meg a Massive által leszervezett reklámok a fent említett cégek játékaiban.
Konkrétan a következő játékokról van szó, amelyek in-game hirdetéseket tartalmaznak majd:
Activision: DJ Hero, Band Hero, Guitar Hero 5, Transformers: Revenge of the Fallen DLC
Electronic Arts: Madden NFL 10, Need for Speed Shift
THQ:UFC 2009 Undisputed.
A fent felsorolt listában a Blizzard neve is megtalálható: a Massive lesz az egyedüli cég, amely reklámokat helyezhet el majd a battle.neten, amely új változata a StarCraft II megjelenésekor indul majd.
A reklámszerződések csak az Xbox 360 és PC változatokra vonatkoznak - vannak a listán olyan játékok, amelyek eddig is tartalmaztak ilyen reklámokat, de októbertől ezekben is frissülni fognak a kereskedelmi "üzenetek" az új megállapodásnak köszönhetően.
JJ Richards, a Massive egyik vezetője szerint az in-game reklámok: "sokkal hatásosabbak és kevésbé keltik a szórakozás megzavarásának érzetét, mint a TV-s reklámok. Ezzel a módszerrel igen jól el lehet érni a reklámozóknak nagyon fontos 18-34 éves férfiakat."