Az Infinite IKEA jelenség akkorát ment, hogy egy Ziggy nevű fejlesztő úgy érezte, hogy megérné olyan videojátékot készíteni, ami a nyomasztó horror érzésre játszik rá. Nyilván jogi okokból a projekt neve nem egyezik, de az alapvetés ugyan az: a főhős csapdába esik egy végtelen bútorboltban, ahol meg kell védenie magát a zárás után támadó szörnyektől.
A játékosok lebonthatják majd a bútorokat, hogy a nyersanyagból saját bunkert építhessenek védelmi célokra, illetve lenyúlhatnak kaját a konyháról ha megéheznének. Az egész gyakorlatilag egy csavar az építkezős túlőlős mókák formuláján, csak ezt a fejlesztő még meg is fejelte az ijesztő atmoszférával és a svéd bútorbolt sorainak útvesztőjével.
Valahogy így kell az egészet elképze
A játéknak már pörög a Kickstarter oldala, ahol már duplán elérte a kitűzött gyűjtési célt. Aki ettől függetlenül adományozna a projektre, az itt megtalálja.