Hirdetés

Ekkor láthatjuk először a Starfield játékmenetét

|

Todd Howard egy Reddit AMA keretében válaszolt a közösség kérdéseire.

Hirdetés

Amennyiben minden a terv szerint alakul, fontos pillanatnak lehetünk tanúi 2022. november 11-én, ugyanis az aznap debütáló Starfield hosszú-hosszú idő után az első új IP a The Elder Scrolls és a Fallout franchise-okat gondozó Behesda Game Studios életében.

Továbbá az ambiciózus sci-fi szerepjáték az Xbox jövő évi felhozatalának is kiemelkedő darabja, talán a legfontosabb, bár még nem tudjuk pontosan, hogy mely belsős projektek érhetnek révbe mellette. Az egyéves PS-exkluzivitás lejárta után jön ugyebár a Deathloop, és ott van még a Redfall is, valamint több mint valószínű, hogy 2022-ben szakítja át a célszalagot a Forza Motorsport. De most kanyarodjunk vissza ahhoz a játékhoz, amiről Todd Howard mesélt a minap.

Hirdetés

Annyit már az amerikai IGN-nek adott interjúban elárult, hogy akkora generációs ugrást jelent a Starfield a stúdió eddigi játékaihoz mérten, mint amekkorát annak idején a The Elder Scrolls III: Morrowind és a The Elder Scrolls IV: Oblivion között figyelhettünk meg, sőt még nagyobbat. Mindez a Creation Engine 2.0-nak köszönhető, amit az E3-on levetített teaser trailer alatt láttunk először munka közben. Persze ez nem fogható egy valódi gameplay bemutatóhoz. Howard szerint arra viszont még várnunk kell, nem is keveset, ugyanis csak 2022 nyarán fogják megmutatni nekünk. De azt is hozzátette, hogy roppant elégedett a fejlődéssel, amit eddig elértek.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Megtudhattuk továbbá, hogy a Starfield teljeskörű modtámogatásra számíthat, ami nem csoda annak fényében, hogy milyen sokat profitáltak a Bethesda játékai a modokból, melyek alkotói közül sokan így indultak el a hivatásos játékfejlesztővé válás útján.

Egy napjainkban kardinálissá vált kérdés is felmerült, méghozzá játékbeli karakterünk létrehozása kapcsán. Mivel van rá igény, azt is meghatározhatjuk, hogy milyen neműként definiálja magát avatárunk, és ennek megfelelően (He, She, They) szólnak majd hozzá az NPC-k is.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)