A DC-rajongók nagy csalódására hivatalosan is törölték a Monolith által fejlesztett Wonder Woman játékot, amely belső információk szerint a God of War stílusához hasonlított volna. A projektet még 2021-ben jelentették be a The Game Awardson, de azóta kevés hírt kaptunk róla, ami egyre több aggodalomra adott okot. Korábban felmerült, hogy a játék fejlesztését újrakezdték a Monolith stúdión belüli átalakítások miatt, ami évekkel hátrébb tolhatta volna a megjelenést. Az igazi csapás azonban most érkezett: nemcsak a Wonder Woman játékot törölték, hanem maga a Monolith is bezárt, két másik Warner Bros.-hoz tartozó fejlesztőcsapattal együtt.
A Bloomberg újságírója, Jason Schreier további részleteket osztott meg a projekt sorsáról. Elmondása szerint a Wonder Woman játék eredetileg a Middle-earth: Shadow of War ikonikus Nemesis rendszerét használta volna, lehetővé téve, hogy a főhős NPC-ket toborozzon szövetségesként. Később azonban átalakították egy klasszikus akciójátékká, amely inkább a God of War-hoz hasonlított volna.
A Monolithnak már korábban is nehézségei voltak: a Middle-earth: Shadow of War 2017-es megjelenése után a csapat egy új "Legacy" kódnevű IP-n dolgozott, amely a Nemesis rendszer továbbfejlesztett változatát használta volna egy procedurális narratívával kísérletező játékban. Három év fejlesztés után azonban a Warner Bros. ezt a projektet is törölte, mivel a vállalat nem mutatott érdeklődést új IP-k iránt. Ez a fajta elutasítás számos kulcsfontosságú munkatárs távozásához vezetett, ami végül negatívan hatott a Wonder Woman játék fejlesztésére is. A Warner Bros. játékkiadó részlege az utóbbi években több hasonló problémával küzdött, hiszen olyan nagy költségvetésű projektek, mint a Suicide Squad: Kill the Justice League és a MultiVersus alulteljesítettek, míg más DC-karakterekre épülő játékok, például a Flash és John Constantine, szintén törlésre kerültek.
A Wonder Woman játék törlése nemcsak a rajongók, hanem az iparág számára is nagy veszteség, különösen, mivel a projekt egyedülálló megközelítéssel dolgozta volna fel a karakter történetét. A Monolith híres arról, hogy izgalmas, újító játékmechanikákat épít a címeibe, és a Nemesis rendszer integrálása egy Wonder Woman játékba hatalmas potenciállal bírt volna. Bár a projektet hivatalosan leállították, elképzelhető, hogy a jövőben más fejlesztőcsapatok megpróbálják majd életre kelteni az Amazon harcosnő történetét - de egyelőre úgy tűnik, hogy Diana Prince videójátékos kalandjaira még hosszú ideig várnunk kell.