A rajongók tulajdonképpen a 2013-as Blacklist óta rágják a Ubisoft döntéshozóinak fülét, hogy bővítsék új, teljes értékű játékkal a szériát, de Sam Fishernek sajnos be kellett érnie cameókkal és egy VR-vadhajtással. Pár hete azonban felcsillant a remény egy általában jól értesült, belsős forrássokkal rendelkező újságírónak, Tom Hendersonnak köszönhetően, aki elárulta, hogy a Ubisoft egy vadonatúj Splinter Cell epizódon dolgozik, amely bár még a fejlesztés korai szakaszában tart, de nem spin-off és nem is valamilyen VR-projekt lesz, hanem a fősodorhoz tartozó alkotás.
Most újfent Henderson jelentkezett néhány részlettel a projekt kapcsán: értesülései alapján a következő Splinter Cell a nyílt világ felé mozdul el, az Assassin's Creed jóval lopakodósabb változata lesz. Állítólag hasonlóan kezeli a térképet, mint ahogyan teszi azt a Halo Infinite.
A 343 Industries játékában a játszótér tagolt, tele aktivitásokkal, amikkel a játékosok lefoglalhatják magukat, amikor egy kicsit elkalandoznának a fő misszióktól.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
Ha a "lopakodósabb Assassin's Creed" olyasfajta lesz, mint amilyen a franchise legelső része volt, akkor az nem hangzik rosszul, de Henderson nem árult el további információkat, így csak találgatni tudunk a Ubisoft terveit illetően. Ti mit gondoltok az említett koncepcióról?