Meglehetősen vegyes kép fogad, ha végignézünk a játékipar idei első negyedéves teljesítményén, ugyanúgy feljegyezhettünk kirobbanó sikereket, mint látványos bukásokat. Utóbbiak közé tartozik a PlatinumGames és a Square Enix közös gyermeke, amely félreérthetetlenül bizonyítja, hogy nem kellene feltétlenül minden játékból szolgáltatást csinálni.
Valószínűleg már az előzetes esélylatolgatások alapján sem jósolt senki lehengerlő eladási számokat a Babylon's Fallnak, de a kezdés még a takaréklángra helyezett elvárásokat is alulmúlta. A PlatinumGames ennek ellenére fogadkozott, hogy mindent elkövet a játék megmentése érdekében, és hogy visszanyerje a csalódott vásárlók bizalmát, de a gyors ütemben csökkenő, nemrég már egészen kínos mélypontra jutott játékosszám ismeretében kérdéses, hogy egyáltalán van-e még értelme próbálkozni.
Az történt ugyanis, hogy a SteamCharts, szűk másfél hónappal a premiert követően április 12-e és 13-a között egy ponton 10-nél is kevesebb, egyidejűleg a Babylon's Fallban tartózkodó játékost mért. Egészen pontosan 8-at. Igaz ugyan, hogy nem ez az alapállapot, hiszen az átlagos játékosszám az elmúlt 30 napban 509-volt, a mindenkori csúcs pedig 1166, aligha megnyugtató a játék jövője szempontjából, hogy például egy olyan hétvégén, mint a mostani, 24 órán belül csak 131-ig emelkedett a játékosszám.