Zach Mumbach korábban producerként dolgozott az EA Visceral csapatánál. A stúdiót 2017 októberében zárta be az Electronic Arts, a döntés pedig a Project Ragtag munkacímmel készülő Star Wars játéknak is betett a kaput. Mumbach most erről a játékról mesélt egy kicsit a MinnMaxShow YouTube-csatornán.
Az egykori producer úgy fogalmazott, hogy játékuk egyfajta "Star Wars-os Uncharted" lett volna, a főszereplőt pedig nagyjából úgy lehetne leírni, mint a marveles Űrlord és Robin Hood keverékét. Mumbach szerint rengeteg remek gameplay anyaguk volt már kész, amit sajnos sosem láthatnak már a rajongók. A játék pályái ugyan még nem voltak teljesen készen, de nagyon közel jártak már ehhez, az egyik helyszín gyakorlatilag teljesen elkészült, a legutolsó simításokon dolgoztak, mikor váratlanul befutott a bezárás híre. Zach Mumbach azt is elmesélte, hogy a Project Ragtag egyik jelentében gyalog kellett volna menekülnünk egy minket üldöző AT-ST lépegető elől, ami valljuk be, piszkosul jól hangzik.
Az EA ugyebár egyes felvetések szerint azért törölte a Ragtaget, mert nem látta a potenciált a single player fókuszú játékokban. Ironikus, hogy a kizárólag egyjátékos élményt kínáló, tavaly év végén megjelent Star Wars Jedi: Fallen Order minden idők legjobban fogyó Star Wars játékává vált.