Szerencsére már magunk mögött hagytuk a korszakot, amikor minden fejlesztő egy zárnyitós minijátékkal akarta feldobni a játékbéli ajtózárak és ládák feltörésének élményét. Anno a The Elder Scrolls V-ben is rövid idő után mindenkinek elege volt a mechanikából, de valamiért /u/Mrspartacus575 fontosnak érezte visszahozni azt, csak ezúttal a valóságban.
Mrs. Spartacus ugyanis egy haverjának szánt ajándékot becsomagolta egy borzalmas dobozba, aminek felnyitásához az RPG-ben látott eszközökkel kell ügyeskedni.
A célpont cimbora gyűlöli a Meridia's Beacon küldetést, így természetesen Spartacus összerakott neki egy valódi gömböt, ami Meridia hangján szólal meg. Az ajándék már készen állt, de ekkor Spartacusnak megjött az a zseniális ötlete, hogy 3D nyomtasson egy ládát, amit zártöréssel kell felnyitni. Az eredmény egyszerre borzalmas és csodálatos.
I created a gift box that requires IRL Skyrim Lockpicking to open
byu/Mrspartacus575 inskyrim
A The Elder Scrolls V: Skyrim már 13 éves, így nem csoda, hogy a játékosok borzasztóan várják a folytatást. Talán most, hogy a Starfield már kint van, a Bethesda végre tényleg elkezdheti rendesen is kalapálni a tömegek által várt RPG-t.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.