David Szymanski a kortárs játékfejlesztők egyik megénekeletlen hőse: egyszemélyes stúdióként készített és jelentetett meg olyan játékokat, mint a Dusk, vagy (társfejlesztőként) a Gloomwood. Ezek a 90-es évek shootereit, különösen a Quake-et hűen megidéző, de az ihletforrástól függetlenül is eredeti, jól átgondolt és addiktív játékok, imádja is őket az internet. Most például legújabb alkotását, a Chop Goblinst, amelyet a tervezettnél három héttel előbb lőtt fel a Steamre. Mint a Twitteren írta, a macskája miatt.
Szymanski ugyanis egy percre nem figyelt oda, és mire visszament az irodájába, Zamboni, a cuki, a mellékelt kép alapján (hiszen természetesen van mellékelt kép is) Down-szindrómás cica meg is nyomta a "publikál" gombot.
Nagy tragédia nem történt, az egy ülésben teljesíthető retro FPS ugyanis kész van. A fejlesztő pedig egy későbbi tweetben már azt írta, "unatkoztam, szóval kiraktam", azaz úgy tűnik, mégsem teljesen Zamboni a hibás; ha ez az egész sztori csak egy ürügy volt arra, hogy megosszon egy képet róla (és mellesleg promotálja a játékot), hát annyi baj legyen.
WTF I just came upstairs to my office and discovered the Zamboni released Chop Goblins early! They must remind him of himself. pic.twitter.com/e5IPUFdTaw
— David Szymanski (@DUSKdev) December 12, 2022
A rövid, de ígéretes shootert máris elárasztották a "rendkívül pozitív" értékelések Steamen, azaz Szymanski most sem okozott csalódást. Mi biztosan kipróbáljuk majd valahol félúton a halászlé és a zserbó között.