A Blizzard számtalan projektet kaszált el a létezése óta, és általában jó okkal. Ez alól kivétel a Warcraft Adventures: Lord of the Clans, amely Thrall főszereplésével egy majdnem teljesen elkészült kalandjátékként került be az elkaszált projektek közé .
A 2016-ban kiszivárgott verzió tanúsága szerint már nem sok kellett volna a befejezéshez, és a játék kiadásához. Tartalom szempontjából kész termékről volt szó, ami némi polírozást igényelt volna csupán, nem csoda, hogy a közösség örömmel rávetette magát.
Az összes jelenet és majd az összes átvezető animáció készen ott volt a kiszivárgott lemezen, de voltak csúszások, és egyeletlenségek, amiket most egy modder helyretett.
DerSilver83 hosszú évek munkájával a következő elemeket javította:
- Bekerültek a játékhoz passzoló hanghatások és zenei betétek (200+ effekt és zene a Warcraft játékokból)
- A hanganyagok csúszása megszűnt, a minőséget zajszűréssel javította, ahol szükséges volt
- Rengeteg hanghiba javítása megtörtént
- A korábban hiányzó átvezetők, melyek csak TV felvételekként voltak jelen, újra lettek keverve villogáseltávolító eszközökkel, skálázással, és Photoshop munkával a hiányzó képkockáknál
- Minden 12fps-re lett állítva az eredeti célnak megfelelően
- Hiányzó szinkron pótlásra került az AMI bevezetőben az eredeti forgatókönyv és egy felolvasó program használatával
- Különböző bakik (például eltűnő orkok, vagy hiányzó tárgyak) javításra kerültek
Ez egy vaskos lista, ami rengeteg munkát sejtet. A Warcraft Adventures ezzel a lehető legjobb állapotba került, de mivel a Blizzard ügyvédjei levadásznának minket, ha megosztanánk veletek az alapjátékot, azt kénytelenek lesztek magatok megkeresni a világháló rejtett zugaiban, sötét sarkaiban, elhagyott kazamatáinak mélyén. A javításokat tartalmazó modot itt megtaláljátok.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!