Bármennyire is imádtuk a Titanfall 2-t, érthető, hogy a Respawn Entertainment az elmúlt években az óriásrobotos franchise helyett a sokkal lukratívabb Star Wars adaptációk mellett tette le a voksát, és valószínűleg nem lövünk mellé birodalmi rohamosztagos módjára, amikor azt feltételezzük, hogy ez a döntés elsősorban az EA nyomására született meg. Cserébe viszont el kell ismernünk, hogy valóban remek egyjátékos élményekkel örvendeztetett meg bennünket a stúdió a Star Wars Jedi széria első két felvonása képében. Ami egyébként kis szerencsével még ebben az évtizedben trilógiává bővül.
Nem titok azonban, hogy a Respawn a Fallen Order és a Survior folytatása mellett több másik, Star Wars licencre épülő projekten ügyködik. Ezek egyikéről az Insider Gaming szellőztetett meg néhány részletet a VentureBeat újságírója, Jeff Grubb értesülései nyomán.
A szivárogtatás azzal kezdődött, hogy Grubb beszámolt a Mohhamad Alavi creative director távozásáról Respawntól, aki a búcsúja előtt egy bejelentés előtt álló FPS fejlesztését vezette. Azt csak később tette hozzá, hogy a feszes tempójú, belsőnézetes lövölde valójában Star Wars-játék, méghozzá olyan, amit A Mandalóri inspirált, de nem annak az adaptációja.
A játékos egy (most még) névtelen mandalóri fejvadász páncéljába bújhat és különféle megbízásokat teljesíthet a bolygóról bolygóra haladó lineáris kampány során a Birodalom hatalmának tetőpontja idején. Harc közben éppúgy támaszkodhat a csuklóra szerelt csáklya- és rakétavetőre, az ellenség azonosítására és megjelölésére használatos vizorra, mint a különféle manőverekhez nélkülözhetetlen, ikonikus háti rakétára. Multiplayer módot nem említ a jelentés, azt viszont igen, hogy az egyelőre cím nélküli FPS jutalmazza, ha stílusosan és eredményesen játszunk, például az ellenfelek likvidálásáért cserébe töltődik vissza az életerőnk.
A megjelenését leghamarabb egy-két éven belül várják, és ha ez az értesülés helytálló, akkor biztos, hogy még Cal Kestis harmadik kalandja előtt kézhez kapjuk.