Aki nem ignorálja teljesen a Sony elképesztő sikerű kooperatív játékát, a Helldivers 2-t, bizonyára értesült arról, hogy a napokban a Malevolent Creek bolygó a játékosok minden igyekezete ellenére elesett, a hatalmat a robotok vették át rajta - ám a galaxis más pontjain folytatódik a háború.
A játék folyamatosan változik, nem csak havonta érkező frissítések alakítják, hanem például egy játékmester is. A PC Gamernek adott interjúban Johan Pilestedt, a Helldivers 2 rendezője Joelként emlegette azt a személyt, akinek közvetlen ráhatása van a játék nehézségére, egyes rendszerek működésére.
"Számos rendszert beépítettünk, ahol a játékmesternek hatása van a játékélményre. Ez olyasvalami, amit folyamatosan fejlesztünk annak függvényében, mi történik a játékon belül."
Előfordult már, hogy Joel az éjszaka közepén tette erősebbé az automatonokat az egyik planétán, hogy a játékosok ne tudják olyan könnyen visszaverni a támadást. Folyamatosan figyeli, hogy rendben legyen a balansz, miközben azért van egy narratíva, amit a csapat kitalált: jönnek majd fontos pillanatok.
Nagy hatással volt az Arrowheadre a Dungeons & Dragons, és ezt egyáltalán nem tagadják. A Helldivers 2 részben úgy működik, mint egy asztali szerepjáték: a mesélő gördíti előre a cselekményt, de a játékosokon is múlik, mi hogyan alakul.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.