A Diablo IV egy korántsem hibátlan játék. Rengeteg olyan tervezési döntést hoztak a fejlesztők, amik heves fejvakarást okoznak, de technikai oldalról sincs minden rendben.
A kliens iszonyatos memóriaszivárgásoktól szenved, a "rubberbanding" mindennapos probléma, most pedig kiderült, hogy a szerverstruktúrával is gondok vannak. A Seasonal és az Eternal karakterek ugyanis két külön világban kellene hogy létezzenek, de a jelek szerint nem ez a helyzet.
Egyes játékosok rájöttek, hogy amennyiben összeállunk egy csapatba más karakterekkel, és egy pillanatra lecsatlakozunk az internetről, a játék átküldhet bennünket a térfél másik oldalára. A Seasonal karaktereink így meglátogathatják az Eternal világot, ami komoly problémákat jelent.
A Diablo IV-ben vannak egyes accountra vonatkozó eredmények, amiket megtarthatunk, de alapvetően a Seasonal karaktereink tiszta lapot kapnak. Mindent elölről kell kezdeniük, és nem férhetnek hozzá az Eternalon porosodó cuccaikhoz. A fenti glitch lehetővé teszi, hogy felmarkoljunk elképesztően erős cuccokat, és elvigyük őket az új világba, vagy fordítva: szezonális cuccokat hagyjunk az Eternalban. Ráadásul úgy néz ki, hogy még a ládarendszer 4. füle is összekötődött valahogy, így az Eternal és Seasonal cuccainkat ott osztogathatjuk a karaktereink között.
Ez nyilván egy hatalmas probléma. Egyrészt jó esély van rá, hogy aki ezt szándékosan kihasználja az végleges kitiltásban részesül, de az sincs kizárva, hogy mire ezeket a sorokat olvassátok, addigra a Blizzard már leszállított egy tapaszt. Akárhogy is, ez az ügy kérdéseket vet fel: még milyen kódspagetti próbálja egyben tartani ezt a szerencsétlen játékot?