Az elmúlt évek során rengeteg rossz példát láttunk a mikrotranzakciók megvalósítására, de ezek közül mégis a tavalyi Star Wars Battlefront II az egyik legemlékezetesebb, és habár azt a játékot már valószínűleg örökre meg fogja határozni ez a mellényúlás, úgy tűnik a DICE mindent meg akar tenni azért, hogy ne ismételjék meg az akkor elkövetett hibákat.
A játék vezető dizájnere, Daniel Berlin nemrég egy interjúban beszélt a témáról, ahol kijelentette, hogy semmi olyat nem vehetnek a játékosok pénzért, ami befolyásolja a játékmenetet:
"Vehetsz kozmetikai jellegű tárgyakat. Lesznek köztük olyanok, amiket a játék során lehet feloldani, míg másokat meg lehet venni. Előfordulhat, hogy lesz egy tárgy, amit a játékban kaphatsz csak meg, de idővel elérhetővé tesszük máshogy is. A legfontosabb, hogy a Battlefield sosem volt pay-to-win játék és soha nem is lesz."
Elképzelhető, hogy sokakat zavar majd, ha egy kemény munka árán megszerzett skint vagy tárgyat később valaki pár dollárért megvehet majd, de összességében inkább ezen bosszankodjon az ember, mint azon, hogy valaki megvásárolta magának a győzelmet.
Ti mit gondoltok? Milyen lenne az a mikrotranzakciós megoldás, amivel Ti is ki tudnátok békülni?