Hirdetés

Sokat segít majd a ray tracing a Dying Light 2 világának életre keltésében

|

A Techland készülő játéka kihasználja majd a különleges technológiában rejlő lehetőségeket.

Hirdetés

Sajnos úgy alakultak a dolgok, hogy el kellett csúsztatni a Dying Light 2 idén tavaszra tervezett megjelenését, és továbbra sem tudjuk, hogy mikor vághatunk bele a zombis kalandba. Szerencsére azért a fejlesztők igyekeznek fenntartani az érdeklődést a játék iránt, így néha megtudhatunk új részleteket róla.

Hirdetés

Ezúttal a Techland egyik rendezője, Tomasz Szałkowski adott interjút az Official PlayStation Magazine-nak, aminek hála kiderült egy-két érdekesség a játék technikai oldaláról. Például az, hogy ez az eddigi legnagyobb játék, ami a srácok C-engine nevű motorjával készül, és ez lesz a csapat első olyan alkotása, amiben jelen lesz az egyre divatosabbá váló ray tracing is.

A PC-s verzióba az Nvidiával együttműködve rakja bele a Techland ezt a lehetőséget, ami elég sokat fog dobni a látványvilágon. Napos időben például élethű árnyékokat láthatunk majd, de a Dark Zone-ok felfedezése is jóval izgalmasabb lesz az egyes objektumokról visszaveredő fényeknek köszönhetően. Természetesen a PlayStation 5 és az Xbox Series X felhasználóinak sem kell a sugárkövetést nélkülözniük, de ennek részleteit még nem hozták nyilvánosságra.

Ti mennyire érzitek szükségesnek a ray tracinget egy játékban?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)