Az E3-on mutatkozott be a Dying Light 2, és miután Chris Avellone mutatta be a játékot a színpadon, sejteni lehetett, hogy a Techland nem veszi majd félvállról a fejlesztést.
A stúdió nem csak megugrani akarja a lécet a nyílt világú, történet-orientált játékok terén, hanem sokkal magasabbra szeretné helyezni azt. A csapat nagyon magabiztos, és szerintük jó úton járnak, hogy ezt el is érjék:
Hisszük, hogy a Dying Light 2 lesz az első ilyen típusú játék. Egy olyan cím, ahol a döntéseknek tényleges következménye van, ami megmutatkozik a világ kinézetében, a játékmenetben, és a sztoriban felbukkanó eseményekben. Egy olyan nyílt világú játék, ahol a narratíva is a játékmenet része. Minden megváltozhat, csak a játékos döntéseitől függ a város sorsa. Lesz ugyan egy kitűzött cél, de hogy oda hogyan jut el, az mindenki számára egyéni döntés. Kicsit olyan ez, mintha LEGO kockákat adnánk embereknek, hogy építsenek belőlük egy házat. Mindenki házat fog építeni, de azok teljesen másként fognak kinézni. Ráadásul a döntések nem mindig binárisak, és nem is azonnal manifesztálódnak. Az E3-on megmutatott változások nem egyetlen döntés, hanem egy egész sorozat eredményei voltak, amik oda vezettek, hogy teljesen megváltozzon a város.
- mondta Kornel Jaskula, a játék producere. Nagy szavak ezek, úgyhogy kíváncsiak vagyunk, tényleg korszakalkotó játék lesz-e a Dying Light 2.