Hirdetés

Driver: San Francisco - Autóból autóba fejlesztői napló

|

A "shift" képességről beszélnek a Driver: San Francisco fejlesztői, de nem csak a szájukat jártatják, hanem meg is mutatják, miként lehet autóból autóba ugrani egy szempillantás alatt.

Hirdetés

Ha minden az Ubisoft tervei szerint alakul, akkor mi európaiak szeptember második napjától száguldozhatunk San Francisco utcáin. No nem a néhai Karl Malden és Michael Douglas által megszemélyesített rendőrök bőrébe bújva, hanem John Tanner, a széria visszatérő hősének álmaiban járva, aki nemezisének köszönhetően hajszál híján otthagyta a fogát egy brutális autóbalesetben, és most kómában fekszik.



Másként nem is lehetne megmagyarázni a Driver: San Francisco vadiúj játékelemét, minek köszönhetően akár 200 km/óra sebességnél is egy kattintással átugorhatunk valamelyik közeli járgány volánja mögé. A képesség használata azonban nem áll ingyen és korlátlanul áll a rendelkezésünkre. Trükkös és látványos vezetéssel kell feltöltenünk, mielőtt használni tudnánk, ráadásul ahogy haladunk előre a játékban, úgy válik Tanner egyre inkább mesterévé a járművek megszállásának. Nagyobb területet lát be a váltás (shift) pillanatában, és távolabbi célpontot is választhat magának.



A Driver: San Francisco PC, PS3, X360 és Wii platformokra érkezik, miközben az első és a második rész között játszódó Driver: Renegade 3DS marokkonzolra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)