Már javában készül a Dragon Ball Xenoverse 2, amely az ígéretek szerint nagyobb és jobb lesz, mint elődje. Az első rész ugyan nem sikerült rosszul, de azért bőven van hova fejlődni, szerencsére a producerrel készült interjú alapján a csapat nagyon komolyan veszi a feladatot.
Masayuki Hirano az interjúban főleg arról beszélt, hogy az első rész után mennyi értékes visszajelzést kaptak a játékosoktól, és hogy ez mennyire fontos volt a második rész fejlesztése során. A csapat szeretné kijavítani a harcrendszer hiányosságait, erre pedig több ötletük is van.
Az egyik leggyakoribb probléma az volt, hogy az online játékokban rendszeresen próbálták a játékosok húzni az időt, hogy time outtal nyerjék meg a meccset. Hiranóék ezt úgy orvosolják, hogy már automatikusan követhetjük az ellenfelet, így hiába menekül, mindig a közelében maradunk.
Ezen kívül a karakter létrehozásában is sokkal több lehetőségünk lesz majd, valamint a játékosokat összekötő hub világban repkedve mellékküldetéseket vállalhatunk, illetve egy teleportációs rendszerrel felfedezhetjük a Dragon Ball világát, szóval a tartalomra biztosan nem lesz majd panasz. Ti mennyire várjátok a játékot?